11 dec. 2017

11 december - lite julstress

Vi inleder den tredje julveckan. Inte klokt hur fort månaden har gått. Igår var jag och mannen och julhandlade lite, lite var rätta ordet för ni vet hur det är att röra sig i affärerna med en man ;). Måste fortsätta en annan dag och då ensam ! Har nämligen många julklappar som ännu måste handlas. Och sedan skall de packas. Hur brukar du göra? Packa in an efter som de köps eller har du en julklapps-paketerings-kväll några dagar innan D-day?

I morgon skall jag försöka få julkorten ivägskickade. Sista dagen med julportot. Har du redan fått dina julkort skickade? Pepparkakorna väntar på att bli bakade och dekorerade, i skåpet står en hel skål full med godis som skall bli dekorationer på pepparkakorna. Det hela tar ju sin lilla tid och den tiden fanns bara inte under helgen.


Nu tror jag att jag skall slutföra några distansuppgifter till skolan. Tänker ta en kopp kaffe och sedan skall jag kika runt hos Er som bloggar....

Ha en härlig start på veckan,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...