3 nov. 2017

Friday on my mind

Fredag igen. Det har verkligen varit en programfylld vecka. Annars skoj men jag har så fruktansvärt sjukt knä att inget riktigt känns kul.. Det har bl a varit två kvällar snickeri i Karis ( start 15.30 och hemma igen 22.30) och där emellan mycket annat att göra. Det var så ljust och fint idag att jag knäppte några bilder här hemma- inte för att de blev så bra men... (bra att fota lite i sitt hem bland- ser nu att jag måste ta bort några kuddar...)

I skolan har jag kommit så långt att min kökspall börjar bli klar. Har ytbehandlat den nu och kan ta hem den nästa gång. Ni skall få se den sen här på bloggen. Samtidigt håller jag på att snickra en förvaringslåda som är kul att göra eftersom den är betydligt enklare att snickra än pallen 😊. Om några veckor börjar skolan här i Esbo igen och då står det just ytbehandling av möbler på schemat.





Känns skönt med helg. I morgon skall vi på vår kusins nyfödda dotters dop - länge sedan det varit dop i släkten. Det senaste dopet var då vår minsting döptes för 17 år sedan  ;). Härligt med bebisar.

Önskar er alla en fin Alla helgons helg,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...